torsdag 28 april 2011

Ursäkta för dålig uppdatering.

Hej mina vänner!

På lördag ska vi tappa Hökhålets Sommarale (inte Sommararsle som jag läste det när jag såg det första gången) på flaska. Dessutom ska vi brygga Drakens IPA. (Återkommer om detta!)

Bryggverket har uppdaterats med pump, kulventil till utloppet och spridare. Det som jag inte hunnit med att göra är en hisställning till insatsen. Jag hoppas Staffan har gått på gymmet de senaste veckorna.

I morgon kväll ska jag på lite After Work hemma hos min arbetskamrat, tillsammans med ett flertal andra av samma sort. Det kommer att bli spännande att se reaktionerna på våra öl. Det har varit ett riktigt tjatande om att få prova så några av de siste flskorna går då. I övrigt blir det lite roliga lambik och geuze för mig. Kan bli kul att höra vad polarna, som mest dricker Internationell Lager, tycker om dom.

Ha de´!

Toby

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar